Δωρεάν μεταφορικά από 39€ – Συσκευασία δώρου – Αποστολή με BOXNOW μόνο με 2€
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :
• Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
• Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 6934180010 ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected], προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
• Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
• Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, κ.ά.) και στην αρχική του συσκευασία.
• Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.
Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:
• Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
• Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
• Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος CUORO και οι ετικέτες του προϊόντος.
• Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως οι οδηγίες χρήσης, και η απόδειξη αγοράς.
• Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
• Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected], με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται αλλαγές/επιστροφές στα σκουλαρίκια και αξεσουάρ μαλλιών (κοκαλάκια, στέκες, μπαντάνες κτλ).
Επίσης δεν γίνονται αλλαγές κι επιστροφές σε όσα κοσμήματα ανήκουν στην κατηγορία προσωποποιημένο κόσμημα κι έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία κατόπιν αιτήματος π.χ. χάραξη.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο. H CUORO, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η CUORO έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Η CUORO δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων σε εσάς ισχύουν τα ακόλουθα:
BY PURCHASE THROUGH AN ONLINE STORE - If the purchase was made online with payment by card, the refund will be made to your card within 7 working days. - If the order was paid for by bank deposit, we will need you to email us at [email protected] a bank account in order for us to refund you. Refunds are made at the end of each week. - If payment for the order was made by cash on delivery, you return goods to us by post and we will refund you as soon as we receive your package. If the return is for products you no longer want, you will be charged for the shipping costs. Products must be accompanied by the receipt, the date of which must not be more than 14 days old.